www.leriasdebea.blogspot.com

Translate

martes, 27 de xullo de 2021

FILLOS DE PAPEL


VALES O QUE PESAS E PESAS O QUE VALES

Así te saudo e así te recibo, meu fillo de papel, Lerias de Bea.

Despois de case doce anos xuntos, nunca te vira fisicamente, nunca te tiven nas mans, pasei as túas páxinas, acariñei o teu lombo ou sentin o teu peso.

Chegaches onte, cando eu  non atendin a chamada e tiveches que voltar na bolsa da funcionaria de correos. Á espera de que "o/a carteiro/a sempre chama duas veces", puxen todos os meios para que esa segunda vez non houbera fallos.

Non sabía por onde había de empezar a ollarte, se polo principio ou polo final, como teño por costume. Daba igual. Aquí, a orde non altera o produto. 

A tua cara A, foi un empeño meu, unha teima contra outras teimas. Estou moi contenta de que me leves tal como son e polo camiño que percorro, e ca miña compañeira Noa, protexéndose do sol na miña sombra. A cara B, ten o meu selo pero con aportacións das personas que me leron e saben de min.

Cincocentas páxinas engordan o teu corpo pero disimulan as gorduras porque están servidas en pequenos petiscos variados, como variado é o día a día do noso itinerario.

Farei o posible para que non sexas fillo único. Tampouco se acabaría o mundo porque o foses. Eu tamén fun filla única e o meu fillo, e non hai traumas por iso. 

O que sinto ben, é non poder acompañarte dos poemas que a tí tanto che gustaban. A poesía é cousa aparte. Non tiña porque selo. Mais ben foi porque non che cabía mais na panza.

E  agora qué?, pregúntome. Seguirán as leriasdebea enchendo páxinas dun blog que foi convertido a "fillo de papel", como Maricarmen Rey, chama aos seus libros? Muito sentiría deixar o blog, empezar un novo que se chame doutro xeito, que non se asemelle en nada a tí... Cousa difícil! Haberá algún día unha segunda parte de Lerias de Bea? 

A quen queira facerse contigo, deixo aquí un enlace:

Lerias de Bea amazon

https://www.amazon.es/Lerias-Bea-Marronda-Beatriz-D%C3%ADaz/dp/B099TN9XH8/ref=sr_1_6?dchild=1&qid=1627645859&refinements=p_n_date_first_available_absolute%3A831289031&s=gallego-books&sr=1-6o-books&sr=1-6




26 comentarios:

  1. A poesía sempre nace de ti!, desta vez para falar dun libro que gardaremos con agarimo e abriremos moitas veces ó longo da vida.

    ResponderEliminar
  2. Amiga, já lá estive mas não sei como adquirir o livro, não sei fazer compras pela Internet. Tenho um amigo que publicou por lá mas para eu ter o livro paguei-lho a ele, e ele fez a compra.
    Abraço e saúde

    ResponderEliminar
  3. Acredito que seja um livro muito interessante, tanto para crianças como para adultos.
    .
    Um dia feliz. Cumprimentos.
    .
    Pensamentos e Devaneios Poéticos
    .

    ResponderEliminar
  4. Aiiii, síntome tan feliz pola túa felicidade que nin imaxinas.
    Estou desexando telo e acariñalo eu tamén, un fillo feito en 12 anos ten moito valor e moito de ti.
    Eu desexo que non sexa único tamén, pois si este tiña a panza chea quere decir que hai poemiñas pra facer outra panciña, pero tempo o tempo. Agora disfruta este e logo xa verás que facer.
    Os meus parabéns miña, Bea! Aperta forte.

    ResponderEliminar
  5. Realmente, um livro é como um filho, um filho querido que ,quando é publicado, já não nos pertence,pertence ao mundo...

    ResponderEliminar
  6. Imagino que sera un libro
    muy bueno y para todas las edades,
    que sea todo un éxito y felicidades
    amiga hermosa.

    Besitos dulces

    Siby

    ResponderEliminar
  7. Depois de publicar um livro... fica vontade de mias.
    Eu já publiquei dois e tenho outros dois prontos para publicar. Só estou à espera de que a pandemia passe.
    Muito sucesso te desejo!

    Continuação de boa semana.
    Beijinhos
    MARIAZITA / A CASA DA MARIQUINHAS

    ResponderEliminar
  8. Sei o que sentes. Gózao, amiga🥰

    ResponderEliminar
  9. Es muy gratificante tener un libro editado, Beatriz, yo tengo uno que edité en el año 2,018...algunos los vendí, pero otros los regalé a amigos y familiares. Me sentí muy satisfecha...es el único libro que pude editar, por lo que son bastante caras las editoriales...Pero me siento feliz por ese dicho que reza: "En la vida hay tres cosas importantes que lograr: Tener un hijo, plantar un árbol y escribir un libro" Pues yo hice mucho más que eso, ya que tengo cinco hijos, he plantado varios árboles y al menos tengo un libro escrito...y más de 20 poemarios impresos a color en una imprenta. No me puedo quejar. Y te felicito por tu libro...que ya me imagino debe ser como una caja linda de sorpresas, pero que por falta de tiempo no puedo visitar por ahora. Te dejo mi abrazo.

    ResponderEliminar
  10. Olá Beatriz!
    Parabéns pelo teu livro! Como dizes e bem, o livro é como um filho para nós poetas e escritores. Que tenhas muito sucesso, é o meu sincero desejo.

    Feliz quinta feira!

    Beijinhos!

    Mário Margaride

    http://poesiaaquiesta.blogspot.com

    ResponderEliminar
  11. Este comentario foi eliminado polo autor.

    ResponderEliminar
  12. Há quem diga que um ser humano completo deve ter um filho, plantar uma árvore e escrever um livro. E a Beatriz completou-se...
    Espero que o seu livro seja um sucesso.
    Mas o link não funciona direito... 😢
    Bom fim de semana, amiga Beatriz.
    Beijo.

    ResponderEliminar
  13. Bea,
    Parabens por essa
    linda realização.
    Você merece toda alegria
    possível.
    Aprecio a sua conversa com
    seu filho caçula.
    E acredite, faça mais e novos
    filhos, só não espere
    muito das pessoas. Faça você mesmo
    seus filhos frutos da sua dedicação
    a literatura CIRCULAR.
    Torço por Vc.
    Bjins
    CatiahoAlc.

    ResponderEliminar
  14. Olá querida Bea! Parabéns pelo filho recém-nascido! Irei adquirir seu livro com prazer! Grande beijo.

    ResponderEliminar
  15. Querida Bea
    Sempre que nos nasce um "filho", além de aumentar a Família que somos, também engorda o nosso SER interior. Também já o senti no tempo, Amiga.
    Apenas desejo que o teu "Lerias de Bea" seja, além daquele Ser de papel que amas, o Filho que se eleve dentro do sucesso e se recrie entre as Letras.
    Alegro-me contigo, Bea.
    Renovo os meus Parabéns e te auguro o maior sucesso.


    Beijo
    SOL da Esteva

    ResponderEliminar
  16. Olá, Beatriz!
    Passando por aqui, para desejar toda a sorte do mundo para o teu livro, e desejar um feliz fim de semana!

    Beijinhos!

    ResponderEliminar
  17. Qué manera mas maravillosa de dar a luz algo que no es carne de tu carne, sino mente de tus delitos maravillosos ,con la vida
    Te abrazo bella querida

    ResponderEliminar
  18. Precioso parto amiga mía, definirlo mejor imposible. Al parecer es una hermosa criatura a la que acariciar y leer con mucho cariño.
    Acabo de pedirlo, ya te comenté en la anterior entrada mi intención de pedir tu libro y tu paso por mi blog me lo ha recordado. Ayer, terminé de leer el pequeño poemario del amigo Dionisio Álvarez "Qué queda de aquella vendimia" casi paisano tuyo, no sé si conoces su blog es https://dialtri.blogspot.com/ Lo acaba de publicar recientemente, tiene ya algunos publicados y me he llevado muy grata impresión en su lectura, tiene muy bello poemas.
    Me dice Amazon que, lo recibiré el día 04, así pues, el miércoles próximo probablemente ya tenga en mis manos a tu pequeña criatura a la que leeré con sumo cariño.
    Un gran abrazo Beatriz y adelante, a por el segundo, pero el blog no le dejes, quedaríamos muchos huérfanos.

    ResponderEliminar
  19. Beatriz, estoy pensando que es una tontearía no seguirnos, así por lo menos nos enteraremos cuando publiquemos de esta manera ni tu ni yo nos enteramos.
    Un abrazo y ya te sigo amiga.

    ResponderEliminar
  20. Amiga Beatriz, de nuevo andamos por aquí, unas veces pocas y otras muchas. El gallego no lo hablo, pero lo entiendo bastante, en mis años de actividad laboral iba todos los años a Ourense por motivos de trabajo y permanecía algo más de una semana siempre. Lo entiendo bastante bien, otra cosa distinta será leer en condiciones, pero lo intentaremos. El valenciano, aunque no se parezca me ofrece alguna posibilidad para entender mejor el gallego.
    Todos estamos igual, no llegamos a muchos blogs, a mí también me falta tiempo muchas veces y no puedo entrar a leer a los amigos pero intento visitarles las veces que puedo.
    No sé si sabrás que, el correo al que te has apuntado para recibir mis entradas deja de funcionar precisamente este mes, Blogger, lleva dos meses anunciándolo, ya veo que tu no lo utilizas mejor ya que, de tener seguidores por ese conducto no recibirán el aviso de tus entradas. Simplemente quería comentártelo para que no lo tuvieras en cuenta ya que deja de funcionar.
    Un abrazo y buen mes de agosto.

    ResponderEliminar
  21. Olá, Beatriz.
    Passando por aqui, felicitando a publicação do teu livro, e desejar muita sorte. Que é muito importante que ela esteja presente.
    E desejar uma excelente semana, com muita saúde.

    Beijinhos!

    Mário Margaride

    http://poesiaaquiesta.blogspot.com

    ResponderEliminar
  22. Como já comentei... agradeço as tuas lindas palavras na minha "CASA".
    OBRIGADA!!!

    Continuação de boa semana.
    Beijinhos
    MARIAZITA / A CASA DA MARIQUINHAS

    ResponderEliminar

Grazas por comentar, por empatizar e por vir en son de paz.