www.leriasdebea.blogspot.com

Translate

luns, 2 de xullo de 2012

REBROTES

Na vella porta de antano,
desgastada polos ventos,
pulida pola intemperie,
lavada pola chuvia,
medio esquecida,
medio morta,
ainda sigue viva 
a porta.
Case ninguén a mira,
case ninguén a usa,
xa non ten función,
perdeu a paixón
pero ainda está viva
a porta.
Porta de casa rica, 
caseta dos animais,
porta da casa do forno,
hoxe anidaron en ti
as flores 
e eu detívenme a admirarte
a ler a túa mensaxe,
a ollar o ramillete
que luce na túa solapa.
Hoxe, porta, 
faláchesme!



7 comentarios:

  1. Bea, fermosos versos lles escribiches a porta.
    Todo ten a súa beleza, e a súa historia. Cantas cousas diría esa porta se ala falase.

    Os teus versos son so que falan, en vez dela.

    Moitos bicos preciosa. Xa recibín a túa mensaxe de que ías a praia, eu non sei escribir mensaxes no móbil son unha torpe.

    ResponderEliminar
  2. Qué é a poesía?. É a beleza das cousas correntes, dos momentos cotiáns, cubertos pola rotina, que moi poucos poden ver. Unha beleza da alma que se proxecta na vella porta e reflexa o interior de quen a mira.Dentro de ti están os versos, a primavera, a humildade para pausar a mirada e deixala quedar na madeira avellada. Intentarei entender o que as cousas me din, procurarei comprenderme a min.

    Grazas polos versos, que non se compran nin se venden, hai que sentilos.

    Apertas Bea!!....

    ResponderEliminar
  3. Boa tarde. a poesia é o momento, é o sentimento, excelente partilha poética.
    Através da minha pagina, visite a pagina de Pedras Nuas, vai gostar certamente.
    AG

    ResponderEliminar
  4. Ui...esquece-me de perguntar, a musica vai bem? certamente que sim, peço desculpa, pensei que fosse professora, não é mas pode ser, certo?
    AG

    ResponderEliminar
  5. Me ha encantado la poesía y la imagen y, por lo que veo, a pesar de tener fecha del año 2012, hay comentarios actuales. No creo que sea ésta la poesía de la que me hablabas que habías colgado en Fecebook. Voy a volver a intentarlo, a lo mejor tengo suerte y doy contigo en Facebook.

    Un abrazo. Franziska

    ResponderEliminar
  6. Quiero responder al comentario que me has dejado tu enlace me ha traido aquí. Aprovecho la ocasión para volver a leer el poema que es un gozo leerlo y entenderlo, quería decirte eso, entender tu idioma es u na riqueza espiritual que voy acumulando, por lo tanto, es algo que tengo que agradecerte a tí, a tu valentía de defender tu lengua, tus costumbres, tu tierra y sus gentes. El contacto contigo hace de m´una persona más llena, con más posibilidades de cruzar barreras, de comprendernos, en suma. Un abrazo. Franziska

    ResponderEliminar
  7. Hola Bea. Que encanto de poema, como tu de encantada y bella. me he quedado en-maravillada, con estas palabras. Enlazando los efectos de la naturaleza.

    Un abrazo muy granda

    ResponderEliminar

Grazas por comentar, por empatizar e por vir en son de paz.