martes, 5 de julio de 2016

FLOR DE CACTUS

Adoro os cáctus. Onde queira que vaia, sempre van chamar a miña atención. Onte vinos nunhas caixas de madeira, daquelas que se usaban antes nas tendas de ultramarinos e que hoxe se utilizan para decorar. Gustóume a idea desas xardineiras para poñer cáctus porque como non utilizan moita auga, poden conservarse ben. A min gustaríame ter moitos e que me sorprenderan con esas flores exóticas que aparecen dun día para outro. O seu sentido de simetría é algo sorprendente. En realidade, todas as plantas, árbores, arbustos, todos eles teñen esa tendencia á harmonía, que a veces, os humanos xa perdemos. Podería falar de flores interminablemente. Esas que nacen nos bordes dos camiños, nas leiras, nos prados, no monte, nas dunas.....Se quixera transplantalas, sacalas do seu hábitat, o que farían sería murcharse e desaparecer. Por eso me gusta admiralas alí onde brotan e coller a esencia visual, o aroma que desprenden , a embriaguez que cautiva os sentidos. As flores non cultivadas teñen un engado especial. A súa fraxilidade e curta vida, fainas únicas. Están ahí para alegrar ou camiñante, para alimento de insectos, aves e outros animais, para ser polinizadas, para froitificar, para simbolizar a época do ano, o clima, o terreno que as nutre. Teñen a súa misión secreta como tódolos seres e son importantes tamén para nós, alegrando a nosa existencia, simbolizando o noso estado de ánimo. E tamén as flores durmen pola noite. Pechan os seus ollos e buscan o regazo dos seus pétalos nun autoabrazo que as mantén seguras e resgardadas do frío da noite.
Así son as flores.


3 comentarios:

  1. Preciosa entrada. Creo que habrá pocas personas a las que no les gusten las flores. Los cactus ya es otra cuestión. En Alcalá hay una asociación de aficionados que se reune en el Jardín Botánico.Yo siempre tengo alguno aunque va por rachas y como ahora tenemos un pequeño, solo he dejado uno. No solo por el chiquitín también por mi gato que se llenaba de púas.

    Espero que pases un verano maravilloso en el frescor de tu tierra. Son cosas de la tercera edad, se comprende porque ¿cómo si no iba a tener las vacaciones en el mes de abril y luego cargar con el calor de los meses de julio y agosto que parece que este año se ha tomado en serio el oficio de ser un verano de los que no se olvidan.

    Así es que la única huida es que me paso el día pensando en ducharme para sentirme mejor y eso con aire acondicionado... Así que cuentas con mis visitas, aquí estaré.

    Gracias por tu visita y amables palabras. Un abrazo. Franziska

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. En Madrid se está muy bien en verano cuando todos se han ido fuera!!!! Un abrazo y gracias por tu comentario que me hace compañía y me hace sentir escuchada.

      Eliminar
  2. Unha bonita entrada como siempre chea de cor e beleza.
    Con o móvil, un abrazo inmenso ,

    ResponderEliminar