www.leriasdebea.blogspot.com

Translate

martes, 5 de xullo de 2022

CLAFOUTIS DE CEREIXAS

 



O meu clafoutis de cereixas,

pasiño a paso, con amor,

foise facendo no forno

e nada sei do seu sabor.




As cereixas, un agasallo

que os visitantes deixaron.

O resto púxeno eu,

que sempre teño gardado.




Golos@s xa sei que sodes,

a xulgar polas visitas.

Cada vez que saco un doce,

o facebook  está que reloce.




Como a galiña do conto,

axiña vou preguntar:

Se queredes comer doce

a facelo hai que axudar!


E agora a receita que tomei do blog da nosa amiga e gran cociñeira, Kasioles.

Precisamos:

Molde de 23cm. desmontable (preferentemente)

350 gr. de cereixas

3 ovos

125 gr. azucre

62,5 gr. fariña trigo e 62,5 améndoa moída  (tipo fariña de améndoa)

250 ml. leite

Azucre glass


Preparación:

Forrar molde con papel de forno

Prequentar forno a 180 º


Dividir as cereixas pola metade para quitar as croias

Cubrir fondo do molde con elas co corte para abaixo, (pódese repetir tanda pero eu so puxen unha)

Nun bol mesturar os tres ovos co azucre ate ben traballado

Ir engadindo as fariñas de trigo e améndoa (mesturadas) pouco a pouco. (eu tamiceinas)

Ir engadindo o leite aos poucos ata conseguir unha mestura lixeira, sen consistencia

Volcar suavemente por enriba das cereixas no molde

Fornear uns 40 minutos, arriba/abaixo ( eu comprobei se saía limpo cun coitelo)

Retirar do forno, deixar temperar sobre reixa antes de desmoldar

Adornar con tres cereixas e azucre glass  (avainillado)



7 comentarios:

  1. me gustan las cerezas Beatriz y más aun si son hechas con la paciencia con la que haces tus escelentes tartas con ellas , dulce y versos de serenidad que invitan a soñar... , cogere tu receta , gracias por compartirla con nosotros , te deseo feliz fin de semana y un fuerte abrazo , las ilustraciones son preciosas estan para comerselas desde aqui me quedo con una ración Beatriz .... jr.

    ResponderEliminar
  2. Magistral !!!!!!!!!Ya la estoy haciendo!!!!!!!!!!!!! Lo único malo es que engordo comiendo

    ResponderEliminar
  3. Adoro cerejas - por acaso comprei há bocado um quilo delas que tem muito bom aspecto.
    O teu bolo deve ser delicioso. É claro que vou levar a receita e experimentar, mas já sei, mesmo sem o provar, que vou gostar MUITO.😋

    Continuação de boa semana.
    Beijinhos
    MARIAZITA / A CASA DA MARIQUINHAS

    ResponderEliminar
  4. hola Beatriz mi hijo me ha traido las cerezas picotas a ver que me sale con ellas ,espero superarme , un fuerte abrazo . jr.

    ResponderEliminar
  5. Me parece muy delicioso ese postre, estimada Beatriz. Pero yo ultimamente desde que cambiamos mi cocina eléctrica por una que tiene horno a gas, ya no me atrevo a hacer queques ni tortas, porque le tengo mucho miedo al horno de gas, cuando se enciende hace un ruido como BUMM...y eso me aterra, parece que va a estallar. Te felicito por tu buena voluntad de dejarnos la receta. Un abrazo.

    ResponderEliminar

Grazas por comentar, por empatizar e por vir en son de paz.